Duplicitní obsah škodí pozicím, jak mu zabránit?
Neošetřený duplicitní obsah je jedním z faktorů, který ovlivňuje pozice v organickém vyhledávání. Na e-shopech se s tímto problémem stále a stále setkáváme. Pojďme se podívat na některé druhy duplicit a zrovna si řekněme jak je lze vyřešit.
Celý článekPomoc firmám zasaženým koronavirem
Před několika měsíci si současnou situaci dokázal představit jen málokdo z nás. Dnes stojíme před situací, která ohrožuje nejen život lidí, ale také existenci mnohých drobných živnostníků a společností. #spolutozvladneme
Celý článekGoogle CSS, proč a jak začít?
Pokud vás již zastihla reklama některého z CSS partnerů, tak určitě víte, že hlavním benefitem je úspora až 20 % na CPC. U našich klientů testujeme CSS partnery již více než 2 měsíce. Ve článku najdete shrnutí našich zkušeností.
Celý článekJak vyloučit umístění v Chytré kampani v Nákupech Google
Dlouho byly Chytré kampaně v nákupech velkou neznámou. Google nám nedával možnost jak kontrolovat kde se reklama umisťuje. To se nyní změnilo. Nejen, že se můžeme podívat na umístění, ale dokonce můžeme ty nevhodné vyloučit. Jak na to? To se dozvíte ve článku.
Celý článekGoogle nákupy na Slovensku!
Čekali jsme poměrně dlouho, ale dočkali jsme se. Nákupy Google jsou už i na Slovensku! Společně s tímto trhem je Google spustil také v Maďarsku, Rumunsku, Finsku a Řecku.
Celý článek