Jak si tedy zobrazit umístění?
Stačí si otevřít účet, ve kterém vás umístění zajímá. V pravé horní části Google Ads si vyberte ikonku Přehledy. Po jejím rozkliknutí se vám otevře výchozí rozhraní pro výběr předdefinovaných přehledu. V případě potřeby si můžete nadefinovat i přehled vlastní.

Pro naše účely nám stačí předdefinovaný přehled Kampaň. Po rozklikunutí přehledu se vám vypíše kompletní tabulka, kterou si upravíme dle potřeby. V editaci sloupců přidejte skupiny umístění - přetáhněte z výběru polí do hlavičky řádek. Nyní se vám ke všem kampaním na účtu zobrazily umístění za zvolené období. Nás zajímajé Chytré kampaně v nákupech. Použijeme filtr pro odfiltrování nechtěných kampaní. Poté již jen zbývá seřadit si umístění dle potřeby.

Samotné vyloučení umístění v Chytrých nákupech
Zde už je to poměrně jednoduché, stačí když v menu zvolíme položku Umístění. Samozřejmě víme, že pro Chytré kampaně v nákupech nemůžeme vylučovat na úrovni kampaně, proto volíme vyloučení na úrovni účtu. Poté již stačí zvolit, že chcete vyloučit Aplikce a zadat název aplikace k vyloučení.
Kromě samotných aplikací můžete také vylučovat url webových stránek nebo youtube kanály. Pokud vylučujete weby nebo youtube kanály, doporučuji překontrolovat ostatní kampaně, zda Vám negenrují konverze.
