Jak vyloučit umístění v Chytré kampani v Nákupech Google

Dlouho byly Chytré kampaně v nákupech velkou neznámou. Google nám nedával možnost jak kontrolovat kde se reklama umisťuje. To se nyní změnilo. Nejen, že se můžeme podívat na umístění, ale dokonce můžeme ty nevhodné vyloučit. Jak na to? To se dozvíte ve článku.

Google Ads 17. 06. 2019 Délka čtení: 3 minuty

Jak si tedy zobrazit umístění?

Stačí si otevřít účet, ve kterém vás umístění zajímá. V pravé horní části Google Ads si vyberte ikonku Přehledy. Po jejím rozkliknutí se vám otevře výchozí rozhraní pro výběr předdefinovaných přehledu. V případě potřeby si můžete nadefinovat i přehled vlastní.

Pro naše účely nám stačí předdefinovaný přehled Kampaň. Po rozklikunutí přehledu se vám vypíše kompletní tabulka, kterou si upravíme dle potřeby. V editaci sloupců přidejte skupiny umístění - přetáhněte z výběru polí do hlavičky řádek. Nyní se vám ke všem kampaním na účtu zobrazily umístění za zvolené období. Nás zajímajé Chytré kampaně v nákupech. Použijeme filtr pro odfiltrování nechtěných kampaní. Poté již jen zbývá seřadit si umístění dle potřeby.

Samotné vyloučení umístění v Chytrých nákupech

Zde už je to poměrně jednoduché, stačí když v menu zvolíme položku Umístění. Samozřejmě víme, že pro Chytré kampaně v nákupech nemůžeme vylučovat na úrovni kampaně, proto volíme vyloučení na úrovni účtu. Poté již stačí zvolit, že chcete vyloučit Aplikce a zadat název aplikace k vyloučení.

Kromě samotných aplikací můžete také vylučovat url webových stránek nebo youtube kanály. Pokud vylučujete weby nebo youtube kanály, doporučuji překontrolovat ostatní kampaně, zda Vám negenrují konverze.